Assalamualaikum w.b.t
arini aku agak frust & fobia nk msuk fb
takut di kutuk oleh kwn² ku yg tau aku penyokong kuat england!
uwaaa.... cner leh kalah ngan germany ni..
mula² aku agak panas ati biler gol lampard x dikire oleh ref
ref tu mmg bongok!
tp bila dh t'cicir 4-1 aku t'paksa akur gak ngan kemenangan german
xper la gerrard.. aku tetap mencintai mu ♥ 
NOT M.U ok!!
pasni pasti german akn jumpa argentina
coz argentina dh lead mexico pg td..
sumer mesti tau argentina mmg team yg mantOp
di bwh pengawasan maradona
tp aku akn menyokong germany time tu!
even german penyebab kekalahan england
tp aku tetap menyokong german bg penemuan german vs argentina
cOz of Ballack ♥
even Ballack x main pun nnt :(
aku kn pecinta yg setia.. ehaks!

Gara² Brazil main mcm hampes msa game ngan portugal aritu..
aku t'paksa akur ngan kemenangan Portugal..
yg paling sadis.. aku kne belanja incik hero mam Kenny Rogers!!
huwaaa.... kijam sungguh ko Brazil..
mentang² dh qualify msuk 2nd round..
ko mcm wat sessi pemanasan bdn je erk..
aku plak yg panas ati & poket kne blanjer incik hero :((
jahat~!!!
vs