Assalamualaikum w.b.t

Hye korunk~!!
now aku in jB
bru je blik dr memuaskn nafsu makan di tmn tun aminah..
huhuu.. sgt sedap & kenyang dgn santapan Monster Fish yg dipancing oleh pakcik aku
agak besar lah ikan siakap & 1 lg ikan yg aku x tau nma..
ikan siakap tu lebih kurang 2kg lebih & ikan yg aku x tau nma tu dlm sekilo lebih..


tuk menu mlm td mak aku yg jd otai tuk pesanan menu..
ikan siakap msk 3 rasa (dibelah dua coz t'lalu bsr & xde kuali yg dpt memuatkn ikn tu)..
ikan x tau nma msk steam, sotong goreng tepung, tomyam campur, kailan ikan masin, nasi putih, Jus tembikai 1 jug, air suam 1 jug + Otak2 & kacang rebus as side dish


dgn listed menu yg ada..
mmg x kn abislh klu stakat fmly aku je yg santap..
so, aku call pakcik aku (cik njah & cik ayob) tuk b'jemaah skali ngan kami..
cik ayob x dpt dtg coz bru je blik dr kenduri..
and xde kudhrat lg nk m'jamu walau sebutir ns :(
nsib baik cik njah & fmly jd dtg..
b'tmbah meriahlh dinner kitorng mlm td..
dgn keletah fitri (ank cik njah) yg semakin nakal tu..
geram aku tgOk otai cilik nih!

Oklh, aku dh letih + kekenyangan
better aku ucap gud nite b4 aku t'tido b'bntalkn keyboard :-<

daa~!!