Assalamualaikum w.b.t

Ader mende lucu yg aku nk share arini..
pg td dgn mud yg ceria..
aku kemas² bilik + private doc yg dh lma aku x filing
dlm sibuk² m'belek kertas² tu aku t'henti kt beberapa helai kertas
antaranye :
  • pay slip ex-bf
  • bonus slip ex-bf
  • kad raya ex-bf
  • surat tulisan tangan ex-bf thun 2005!
sgt geli hati biler aku tgok kertas² tu sumer..
pling x tahan biler aku bca surat handwriting tu.. adushhh
mmg sgt sweet biler m'imbau kenangan lama..
t'gelak² aku sowang² dlm bilik hehehee..

haa~!! b4 t'luper.. aku siap t'jumpa gambo ukuran pasport ex-bf aku msa kt college dlu~!!
agknye klu aku kemas & selongkar 1 bilik sejarah 7 keturunan pun aku leh jmp!
cner leh t'bwk kenangan² silam tu smpi ke arini.. smpi ke kl??
pdahal dh brape kali aku pindah umah.. and ader yg kenangan tu dr zaman aku kt JB lg!

hahahaa.. maybe mmg kenangan tu sntiasa nk dekat ngan aku..
bior aku x luper setiap checkpoint yg pernah aku singgah b4 aku smpi ke chckpoint arini ♥

anyway, aku doakn derang² sumer bahagia ngan life derang skg..
aperpun aku xkn luper setiap org yg pernah dtg dlm idOp aku..
manis or pahit tetap jd sejarah dlm idOp ni.. ♥